Monday, January 24, 2011

හයේ පන්තියේ පිරිමිකම

ඉස්කෝලේ ළමයි අතර තියන රන්ඩු නම් කෙළවරක් නෑ. හැම දාම පැමිණිලි  , මෙයා මට ගැහුව, මෙය මගේ බැග් එක බිම දැම්ම.. මගේ පොත හොරකම්  කරලා... අද හවස ගෙදර යනකොට මට ගහනවා කිව්වා... මගේ මේසෙ මෙයා අරගෙන .. මේවා හරිම සුලබ පැමිණිලි. ඒවා විභාග කරන්න ගියාම කව්ද වැරැද්ද කරේ කියල හොයා ගන්න හරිම අමාරුයි. එකටත්  එක්ක දෙපැත්තටම සපෝර්ට් කරන්නත් කට්ටිය ඉන්නවා. සමහර ළමයි තව කෙනෙකුට දඩුවම් කරවන්නම බොරු  පැමිනිලි කරන වෙලාවල්  තියනවා .. 

අද එක පන්තියක පීරියඩ් එකක් ඉවර  වෙලා අනික්  පන්තියට කොරිඩෝර් එක දිගේ  යන කොට එතන තිබුන  6 යේ පන්තියකින් පැමිණිල්ලක් අව . මැඩම්.. චැලේන්ජ් කරලා මේ දෙන්න ගහගෙන .. එක  ළමය ඩෙස්ක් එකක් මුණ ඔබගෙන මොනවදෝ වෙලවගේ හිටිය නිසා මම නැවතුන . ඒ ළමයාගේ අත රතු වෙලා තියනවා ගුටිකාලා . මම ඇහුව කව්ද ගැහුවේ.. "මෙයා ගැහුවේ" අනික් ළමයි තව ළමයෙක්ව පෙන්නලා උත්තර දුන්න ..නෑ මැඩම් මෙයා ඉස්සෙල්ල  ගැහුවේ.. න මඩම් මෙය ගැහුවේ.. දැන් ඉතින්  දෙපැත්තටම සපෝර්ටර්ල  කරුණු පැහැදිලි කරනවා  ගහගත්ත එක ළමයෙක් කිව්වා මැඩම් මෙයා චැලේන්ජ්  කරා පිරිමියෙක්  නම් ගහන්න කියල. ඉතින් මේක 6 යේ පන්තියේ පිරිමිකම පෙන්නන්න ගිය ගුටි කෙලියක් ..

2 comments:

  1. යන්තම් කරදඬු උස්වෙද්දි පොඩි උන්ට ලොකු කම ඔලුවට ගහනවානෙ.

    ReplyDelete
  2. podi ewun ohoma thamayi...........

    ReplyDelete